Osoby publiczne mogą

Maratończyk, który bije rekordy dystansów, codziennie musi przebiec kilkadziesiąt kilometrów dla rozgrzewki? Do maratonu ćwiczysz? Jeżeli Cię to nie bawi, biegaj po prostu dla czystej przyjemności, bo to jest w bieganiu najważniejsze, nie przejmując się dietami, planami treningowymi itd. Nie ma większego grzechu niż uważać, że wszystko jest jasne i zrozumiałe! Maratończyk, który bije rekordy dystansów, codziennie musi przebiec kilkadziesiąt kilometrów dla rozgrzewki. Ileż już było Guerenic od czasu tej pierwszej, frankistowskiej, namalowanej przez Picassa? A będzie tak tylko wtedy, gdy po poprzednim bieganiu pozostaną Ci miłe wspomnienia. Pojazd ten to mała przenośna siłownia. Czy chcieli tego, czy nie, ludzie teraz musieli przyjąć do wiadomości sąsiedztwo, które, choć za bilionami kilometrów próżni, oddzielone przestrzenią całych świetlnych lat, legło na drogach ich ekspansji, trudniejsze do ogarnięcia od pozo
stałego Wszechświata. Stąd moje podejrzenia, że gotycka szafa nie została wywieziona do Niemiec i pozostała na swoim miejscu z powodu swojego ciężaru i wielkości. Wielcy lunatycy nie potrzebują księżyca. Z tych, którzy nic nie mówią, tylko kilkoro milczy. Oczywiście to jest moje zdanie, ja wypowiadam pani redaktor zdanie, jako członek klubu wybitnego reprezentanta, nie jako poseł i ja powiedziałem ja sobie tego nie życzę, bo ja się w tej chwili wstydzę, że ja kiedyś grałem w koszulce z białym orłem, która teraz jest profanowana i oddawana byle komu! Ja, uczciwie mówiąc, odczułem to dopiero po 1968 r. No, wspaniałe słownictwo. Część Polaków uważa, że przyczyna musi być proporcjonalna do skutku. To, że posłowie odrzucili obywatelski projekt ustawy będącej próbą uporządkowania kwestii in vitro w Polsce, nie dopuszczając nawet do dyskusji nad nim w komisji, świadczy o lekceważeniu ludzi i arogancji sp rowadzającej się do mniemania o własnej nieomylności. Był

Leave a Reply

